Другий день практики. Оскільки мій клас на каратнтині, тому я відвідувала уроки 8-В класу.
Відвідавши урок Світлани Миколаївни , я дізналась для себе як потрібно спілкуватись з дітьми певного віку, як їх зацікавити та сподобалась одна методика - вчитель викликає з учня до дошки і вони одночасно розв'язують одне завдання. Після кожного розв'язаного прикладу запитує у класа чи всім усе зрозуміло. Також вчитель , коли пояснює матеріал, то намагається пов'язати з життям; під час уроку Світлана Миколаївна робить висновки. Увага в учнів зосереджена, якщо хтось порушує дисципліну, то вчитель робить зауваження.
Також відвідала урок інформатики. Урок почався з того, що вчитель відразу зробив зауваження класу з приводу дисципліни. Шляхом бесіди вчитель повторює попередню тему. Під час пояснення нового матеріалу учні поводили себе голосно, тому вчитель підвищуючи голос намагалась навести дисципліну. Хоч і тема була важка для розуміння, але вчитель намагався донести матеріал учням різними способами: за допомогою схем, прикладів. В підсумку: мета, яку поставив вчитель на початку уроку більш менш досягнута. Деякі учні важко спрймали матеріал. Це може вплинути на якість виконання домашнього завдання.
Насиченим був день. Сподіваюся, що скоро мій клас вийде з карантину.
Відвідавши урок Світлани Миколаївни , я дізналась для себе як потрібно спілкуватись з дітьми певного віку, як їх зацікавити та сподобалась одна методика - вчитель викликає з учня до дошки і вони одночасно розв'язують одне завдання. Після кожного розв'язаного прикладу запитує у класа чи всім усе зрозуміло. Також вчитель , коли пояснює матеріал, то намагається пов'язати з життям; під час уроку Світлана Миколаївна робить висновки. Увага в учнів зосереджена, якщо хтось порушує дисципліну, то вчитель робить зауваження.
Також відвідала урок інформатики. Урок почався з того, що вчитель відразу зробив зауваження класу з приводу дисципліни. Шляхом бесіди вчитель повторює попередню тему. Під час пояснення нового матеріалу учні поводили себе голосно, тому вчитель підвищуючи голос намагалась навести дисципліну. Хоч і тема була важка для розуміння, але вчитель намагався донести матеріал учням різними способами: за допомогою схем, прикладів. В підсумку: мета, яку поставив вчитель на початку уроку більш менш досягнута. Деякі учні важко спрймали матеріал. Це може вплинути на якість виконання домашнього завдання.
Насиченим був день. Сподіваюся, що скоро мій клас вийде з карантину.
Комментариев нет:
Отправить комментарий