Розпочався день в школі позитивно, діти заряджали своїм гарним настроєм.
Відвідавши сьогодні уроки, я побачила, що вчителі ставляться відповідально до проведення уроків. На Всесвітній історії вчитель для кращого запам'ятовування використовує мультимедійну техніку( відео), схеми. Під час уроку Тетяна Вікторівна разом з учнями аналізує матеріал з підручнику, працює над культурою мовлення учнів, допомагаючи сформулювати свою думку. Вчитель робив зауваження, бо деякі учні порушували дисципліну. Більшість учнів була зосереджена над своєю роботою. Тетяна Вікторівна презентувала учням відео чим учні були зацікавлені. Увага учнів була активізована добре, оскільки вчитель в довільному порядку запитував їх. На прикінці уроку вчитель робив узагальнення щодо нової теми. Мета уроку досягнута в повній мірі. Учні навчались виділяти головне, аналізувати.
Урок алгебри. На початку уроку Світлана Миколаївна проводить опитування учнів за попередньою темою. Увага учнів була активізована. Вчитель викликала учнів до дошки розв'язувати приклади, всі останні розв'язували в себе в зошитах. Учні одночасно перевіряли того, хто розв'язував біля дошки. Під кінець уроку увага деяких учнів була розсіяна, але вчитель привертала до себе увагу інтонацією, зауваженням.Мета була досягнута в повній мірі. І взагалі, я дуже задоволена Світланою Миколаївною.
Відвідавши сьогодні уроки, я побачила, що вчителі ставляться відповідально до проведення уроків. На Всесвітній історії вчитель для кращого запам'ятовування використовує мультимедійну техніку( відео), схеми. Під час уроку Тетяна Вікторівна разом з учнями аналізує матеріал з підручнику, працює над культурою мовлення учнів, допомагаючи сформулювати свою думку. Вчитель робив зауваження, бо деякі учні порушували дисципліну. Більшість учнів була зосереджена над своєю роботою. Тетяна Вікторівна презентувала учням відео чим учні були зацікавлені. Увага учнів була активізована добре, оскільки вчитель в довільному порядку запитував їх. На прикінці уроку вчитель робив узагальнення щодо нової теми. Мета уроку досягнута в повній мірі. Учні навчались виділяти головне, аналізувати.
Урок алгебри. На початку уроку Світлана Миколаївна проводить опитування учнів за попередньою темою. Увага учнів була активізована. Вчитель викликала учнів до дошки розв'язувати приклади, всі останні розв'язували в себе в зошитах. Учні одночасно перевіряли того, хто розв'язував біля дошки. Під кінець уроку увага деяких учнів була розсіяна, але вчитель привертала до себе увагу інтонацією, зауваженням.Мета була досягнута в повній мірі. І взагалі, я дуже задоволена Світланою Миколаївною.
Комментариев нет:
Отправить комментарий