13 лютого - день підготовки для студентів до Дня закоханих , а для учнів звичайний день.
Вівторок у 7-А класі починається з геометрії. Розпочала цей урок Антоніна Іванівна з фронтального опитування стосовно вивчених теорем, ознак, властивостей. Оскільки через декілька уроків контрольна робота з цієї теми, тому учні всі дуже добре відповідали, навіть більшість без помилок. Протягом уроку учні розв'язували задачі. Якщо в учня, який знаходився біля дошки, була помилка, то інші учні починали задавати навідні питання, щоб він зрозумів свою помилку. Увага на початку уроку була розсіяна, але за допомогою фронтального опитування учні зосередились. Було помітно, що учні вже добре розуміли дану тему, оскільки в них майже не виникало труднощів із розв'язуванням задач. Мета уроку була досягнута.
Потім мала змогу відвідати урок своєї колеги Козакової Катерини. Розпочала свій урок з розгадування кросворду, в я кому була зашифрована тема її уроку : "Парабола". Потім за допомогою проектора показала практичне використання параболи у Кривому Розі (арка і тд). Матеріал Катерина викладала дедуктивним методом : спочатку показала , де нас оточують параболи, а потім перейшла до викладання самої теми.
Розповідаючи новий матеріал, Катерина спиралась на знання учнів, які вони отримали з попередніх тем. Складна теорія підносилася до учнів зрозумілою для учнів мовою, але при цьому не втрачаючи своєї науковості. Після цього учні розв'язували завдання. Увага учнів була зосереджена. В кінці уроку Катерина підвела підсумки, наголошуючи на те, що дізнались нового, запитувала чи виникали труднощі. В загальному , урок мені дуже сподобався.
Вівторок у 7-А класі починається з геометрії. Розпочала цей урок Антоніна Іванівна з фронтального опитування стосовно вивчених теорем, ознак, властивостей. Оскільки через декілька уроків контрольна робота з цієї теми, тому учні всі дуже добре відповідали, навіть більшість без помилок. Протягом уроку учні розв'язували задачі. Якщо в учня, який знаходився біля дошки, була помилка, то інші учні починали задавати навідні питання, щоб він зрозумів свою помилку. Увага на початку уроку була розсіяна, але за допомогою фронтального опитування учні зосередились. Було помітно, що учні вже добре розуміли дану тему, оскільки в них майже не виникало труднощів із розв'язуванням задач. Мета уроку була досягнута.
Потім мала змогу відвідати урок своєї колеги Козакової Катерини. Розпочала свій урок з розгадування кросворду, в я кому була зашифрована тема її уроку : "Парабола". Потім за допомогою проектора показала практичне використання параболи у Кривому Розі (арка і тд). Матеріал Катерина викладала дедуктивним методом : спочатку показала , де нас оточують параболи, а потім перейшла до викладання самої теми.
Розповідаючи новий матеріал, Катерина спиралась на знання учнів, які вони отримали з попередніх тем. Складна теорія підносилася до учнів зрозумілою для учнів мовою, але при цьому не втрачаючи своєї науковості. Після цього учні розв'язували завдання. Увага учнів була зосереджена. В кінці уроку Катерина підвела підсумки, наголошуючи на те, що дізнались нового, запитувала чи виникали труднощі. В загальному , урок мені дуже сподобався.
Комментариев нет:
Отправить комментарий