среда, 14 февраля 2018 г.

  14 лютого - день закоханих.  В учнів був дуже гарний настрій. Зустрічала я їх з певними валентинками, до четвертого уроку я мала їх роздати. Всім було цікаво для чого вони, і що з ними робити.

   Урок алгебри в 7-А класі. Сьогодні на уроці учні писали контрольну роботу. Між іншим в гімназії є раз у семестр батьківська неділя. Антоніна Іванівна зробила невеличкий експеримент : дозволила прийти на контрольну роботу разом з мамою або татом, а вони в свою чергу можуть допомогти своїй дитині під час контрольної в розв'язанні завдань. Оскільки учні готують домашнє завдання разом з батьками, тому і повинні знати як робити. Також батьки бачать як на уроках поводить себе учень, як відповідає, чи відволікається, ще мама або тато можуть на перерві поспілкуватися стосовно навчання їх дитини. Оскільки 14 лютого це свято, тому Антоніна Іванівна могла один раз допомогти кожному учневі під час контрольної роботи. Іноді вчитель робила зауваження стосовно поведінки учнів.

  Сьогодні відвідала урок своєї колеги Калашник Катерини. Урок проводила в 5 - Б класі. Урок розпочала з організації уваги учнів за допомогою бесіди. Далі провела самостійну роботу, щоб перевірити рівень знань з минулої теми. Катерина виставила оцінки тим, хто працював на дошці (писали ср), а в останніх зібрала їх роботи. Потім перейшла до вивчення нової теми "Округлення десяткових дробів". Під час пояснення теми вчитель використовувала ілюстраційний матеріал: правила округлення десяткових дробів. Катерина працювала над розвитком математичної мови: учні повинні були читати десяткові дроби, коментувати  розв'язання. Одночасно контролювала записи в зошиті. Увага учнів була зосереджена, іноді робила зауваження під час уроку. Мета уроку була досягнута.
  
Також сьогодні був проведен виховний захід, який присвячений дню закоханих. Розпочала я його з того, як в інших країнах відмічають це свято. Потім я поділила клас на дві команди, яким задавала різні загадки, а відповідь (слово) вони мали скласти з бука, які я їм роздала.  Після цього ми розібрали де чиї були математичні валентинки, які я зранку роздала , і таким чином знайшли математичні пари. В кінці уроку підвела підсумки, сказала результати двох команд хто переміг. Всі учні були задоволені.



Комментариев нет:

Отправить комментарий