Ця неділя почалась з того, що нарешті мій 7-А клас вийшов з карантину. Сьогодні я мала змогу познайомитись з класом, з активом.
Після відвідування таких уроків як українська література та алгебра своєму класі, я вже трохи визначилась хто активний на уроці, як можна зацікавити дітей. На першому уроці- урок укр. літератури учні спочатку розмовляли, оскільки скучили один за одним після карантину. Але вчитель змотивувала їх тим, що в них скоро повинна бути контрольна робота, тому вони мають слухати уважно. Методом бесіди проводилось обговорення нової теми. Олена Валентинівна використовувала такі дидактичні принципи , як:
- принцип активності : діти відповідали, висловлювали свою думку;
- принцип наочності :показ відео, портрет письменників.
Урок алгебри. Антоніна Іванівна починає урок з фронтального опитування, потім дає завдання , яке пов'язане з фізкульт хвилиною: учні мали підіймати праву руку, якщо вірна відповідь, а якщо ні- ліву. Вчитель під пояснення теми зпиралась на життєві приклади. Учні були активні на уроці, увага зосереджена , оскільки Антоніна Іванівна змотивувала їх тим, що на наступному уроці будет самостійна робота, а завдання будуть аналогічні.
Після відвідування таких уроків як українська література та алгебра своєму класі, я вже трохи визначилась хто активний на уроці, як можна зацікавити дітей. На першому уроці- урок укр. літератури учні спочатку розмовляли, оскільки скучили один за одним після карантину. Але вчитель змотивувала їх тим, що в них скоро повинна бути контрольна робота, тому вони мають слухати уважно. Методом бесіди проводилось обговорення нової теми. Олена Валентинівна використовувала такі дидактичні принципи , як:
- принцип активності : діти відповідали, висловлювали свою думку;
- принцип наочності :показ відео, портрет письменників.
Урок алгебри. Антоніна Іванівна починає урок з фронтального опитування, потім дає завдання , яке пов'язане з фізкульт хвилиною: учні мали підіймати праву руку, якщо вірна відповідь, а якщо ні- ліву. Вчитель під пояснення теми зпиралась на життєві приклади. Учні були активні на уроці, увага зосереджена , оскільки Антоніна Іванівна змотивувала їх тим, що на наступному уроці будет самостійна робота, а завдання будуть аналогічні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий