Понеділок - початок неділі, всі учні прийшли до школи відпочивши та з новими силами.
На першому уроці відвідала урок з геометрії у 8-В класі. Урок почався з бесіди, за допомогою якої Світлана Миколаївна налаштувала на бесіду учнів. Оскільки тип уроку : закріплення отриманих знань, набутих умінь та навичок, тому на уроці учні розв'язували завдання. Вчитель змотивувала учнів тим, що через неділю буде котнрольна робота, отже потрібно плідно працювати. Цікавинкою цього уроку була : учні після розв'язування задачі біля дошки отримували оцінку, але могли її покращити або погіршити. Якщо учень був не згоден з оцінкою, то інші учні з класу ставили йому запитання, до того ж питання можуть бути як легкі, так і складні. Я вважаю, що це дуже хороший прийом, оскільки учні таким чином можуть пригадати попередню тему, і теми, які вже вивчили.
На першому уроці відвідала урок з геометрії у 8-В класі. Урок почався з бесіди, за допомогою якої Світлана Миколаївна налаштувала на бесіду учнів. Оскільки тип уроку : закріплення отриманих знань, набутих умінь та навичок, тому на уроці учні розв'язували завдання. Вчитель змотивувала учнів тим, що через неділю буде котнрольна робота, отже потрібно плідно працювати. Цікавинкою цього уроку була : учні після розв'язування задачі біля дошки отримували оцінку, але могли її покращити або погіршити. Якщо учень був не згоден з оцінкою, то інші учні з класу ставили йому запитання, до того ж питання можуть бути як легкі, так і складні. Я вважаю, що це дуже хороший прийом, оскільки учні таким чином можуть пригадати попередню тему, і теми, які вже вивчили.
Також мала змогу відвідати урок алгебри в своєму класі . Сьогодні продовжували вивчати тему:"Лінійні функції,її графіки". Розпочався урок з фронтального опитування з теми:"Лінійні функції". Антоніна Іванівна завчасно підготувала дошку , на якому були завдання - приклади, і потім опитувала учнів. Також приділила час , щоб сказати помилки , які допустили учні в самостійній роботі. Увага під час уроку була зосереджена, під кінець уроку учні вже почали шуміти, тому вчитель робила зауваження, підвищуючи голос. Під час уроку учні розв'язували завдання, після кожної задачі вчитель наголошувала на що потрібно звернути увагу, приділяла увагу на типові помилки , які допускають учні під час розв'язання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий