Сьогодні я відвідала уроки не тільки свого класу, а й урок своєї одногрупниці (в 5-Б класі).
Катерина Сергіївна провела урок на відмінно. На уроці Катерина Сергіївна використовувала такі методи як фронтальне опитування, бесіду, усне опитування, була велика кількість прикладів для розв'язування. Вчитель змотивувала учнів тим , що на наступному уроці буде контрольна , тому потрібно дуже добре підготуватися. Учні активно працювали. Завдання були від легких до більш складних; задачами вчитель намагався зацікавити дітей, тому використовував різних дитячих персонажів. За гарні відповіді на уроці, за активність роботи на уроці Катерина Сергіївна давала їм фішки, це учням дуже сподобалось.
Урок геометрії в 7-А класі. Вчитель почав урок з опитування за минулою темою. Також проводить перевірку знань у формі заповнення схеми. Увага за рахунок перевірки знань, активізувалась. Вчитель разом з класом розв'язують задачі, а потім Антоніна Іванівна дає задачу класу по варіантам задачу. Потім, один з учнів певного варіанта виходить до дошки і розв'язує. Вчитель постійно робила висновки що вони навчились , які правила вони застосували. Учні добре сприймали матеріал, вчитель не раз зауважував головні аспекти. Мета, яку поставив вчитель на початку уроку, була в повній мірі досягнута.
Також мала змогу відвідати урок фізики. На початку уроку Володимир Миколайович розповідав нову тему. При поясненні нової теми вчитель посилався на історію виникнення, на життя. Учні були змотивовані тим, що у другій половині уроку вони мали писати лабораторну роботу з цієї теми, тому всі уважно слухали. Під час проведення лабораторної роботи вчитель нагадав правила безпеки з приладами. Вчитель робив постійно зауваження учням.
Сьогоднішній день пройшов продуктивно.
Катерина Сергіївна провела урок на відмінно. На уроці Катерина Сергіївна використовувала такі методи як фронтальне опитування, бесіду, усне опитування, була велика кількість прикладів для розв'язування. Вчитель змотивувала учнів тим , що на наступному уроці буде контрольна , тому потрібно дуже добре підготуватися. Учні активно працювали. Завдання були від легких до більш складних; задачами вчитель намагався зацікавити дітей, тому використовував різних дитячих персонажів. За гарні відповіді на уроці, за активність роботи на уроці Катерина Сергіївна давала їм фішки, це учням дуже сподобалось.
Урок геометрії в 7-А класі. Вчитель почав урок з опитування за минулою темою. Також проводить перевірку знань у формі заповнення схеми. Увага за рахунок перевірки знань, активізувалась. Вчитель разом з класом розв'язують задачі, а потім Антоніна Іванівна дає задачу класу по варіантам задачу. Потім, один з учнів певного варіанта виходить до дошки і розв'язує. Вчитель постійно робила висновки що вони навчились , які правила вони застосували. Учні добре сприймали матеріал, вчитель не раз зауважував головні аспекти. Мета, яку поставив вчитель на початку уроку, була в повній мірі досягнута.
Також мала змогу відвідати урок фізики. На початку уроку Володимир Миколайович розповідав нову тему. При поясненні нової теми вчитель посилався на історію виникнення, на життя. Учні були змотивовані тим, що у другій половині уроку вони мали писати лабораторну роботу з цієї теми, тому всі уважно слухали. Під час проведення лабораторної роботи вчитель нагадав правила безпеки з приладами. Вчитель робив постійно зауваження учням.
Сьогоднішній день пройшов продуктивно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий