Сьогодні я вирішила відвідати 9 та 5 класи. У 9 Г класі я разом з одногрупниками прослухали урок алгебри Світлани Леонідівни. Вчитель намагалась підтримувати тишу, хоч це і не тот вчитель математики, який закріплен за цим класом, але все ж таки учні його слухали. Урок почався з того , що вчитель пояснював тему на прикладах. Під час пояснення Світлана Леонідівна звертала увагу дітей на те, що такі приклади будуть і на ДПА. Вчитель робила зауваження з приводу поведінки. Коли Світлана Миколаївна викликала учня до дошки, то всі останні намагались самостійно розв'язувати в зошиті.
Потім я відвідала урок інформатики в 5 Г класі. Я була В ЗАХВАТІ від урока.Вчитель при поясненні теми використовувала смарт-дошку. учням це було цікаво. Альона В'ячеславівна подає матеріал учням у вигляді таблиці для кращого розуміння; викладає логічно і послідовно. Увага дітей була активізована. Деякі учні порушували все ж таки тишу, то вчитель робила зауваження. Потім Альона В'ячеславівна запропонувала учням гру на смарт-дошці, учні повинні були виходити по одному та малювати в Paint, в результаті мав вийти малюнок. Учні працювали в командах. Цей урок був дуже цікавий та насичений.
Потім я відвідала урок інформатики в 5 Г класі. Я була В ЗАХВАТІ від урока.Вчитель при поясненні теми використовувала смарт-дошку. учням це було цікаво. Альона В'ячеславівна подає матеріал учням у вигляді таблиці для кращого розуміння; викладає логічно і послідовно. Увага дітей була активізована. Деякі учні порушували все ж таки тишу, то вчитель робила зауваження. Потім Альона В'ячеславівна запропонувала учням гру на смарт-дошці, учні повинні були виходити по одному та малювати в Paint, в результаті мав вийти малюнок. Учні працювали в командах. Цей урок був дуже цікавий та насичений.
Комментариев нет:
Отправить комментарий