Щоденник

День перший :  Знакомка
Завдання на день:
1. Ознайомити дітей один з одним;
2. Ознайомити дітей з табором та його співробітниками;
3. Виявити лідерів в загоні.
Заходи, проведені в загоні протягом дня:
1. Екскурсія по табору;
2. "Ми одна сім'я"
3. "Привітання з морем"
  Коротко про сьогоднішній день в таборі:
З деякими дітьми зі свого загону я вже була знайома з поїзда.
Коли ми приїхали до табору Криворізький гірник, був розподіл дітей по загонам. І ось цей момент почався: я була вожатою 7-го загону, де було 20 хлопців та 15 дівчат.  Після цього ми йшли до столової і деякі діти вже починали мені допомагати організувати загін. І тоді я почала придивлятись до цих активистів. З виховаталем знайшла швидко спільну мову.
  Вдень ми зібрались до альтанки ( місце, де обговорюємо про загонові справи) і знайомились за допомогою гри "Ми одна сім'я": кожна дитина повинна назвати своє ім'я та ім'я попередніх дітей. Ось так ми і познайомились, але діти ще не могли звикнути до порядків, то приходилось постійно вгамовувати, щоб була тиша. Також ми вивчили назву та девіз загону.  Я запропонувала назву - звезді, а девіз - потому что яркие. Діти всі були згодні і з задоволенням ми його вивчили.
 Увечері всі загони збирались на трибуні дружби під час чого, діти вивчили кричалки табору, була розважальна програма, а потім дискотека.



День другий: Вожатий-шоу "БодрячОК"
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Створити умови для комфортного відпочинку дітей;
3. Ознайомити дітей з правилами небезпеки на воді;
4. Створити умови для згуртованості дітей в загоні.
Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Підготовка до флешмобу;
2. Підготовка до захисту загонового кутка;
3. Гра "Хто я?";
4. Підготовка до відкриття 4-ої зміни.
  Коротко про сьогоднішній день в таборі:
 День почався з гарною настрою дітей. Вони з задоволенням пішли всі на зарядку, після чого діти були бадьорі. На морі діти грали в м'яч, згруповуючись по декілька загонів; грали в шахмати, шашки. Я дивилась хто активно бере участь в іграх, хто краще грає в шашки, шахмати, щоб у майбутньому знати кого відбирати на змагання. На морі обговорювали з дітьми загоновий куток, флешмоб. Діти пропонували свої ідеї, це їх зацікавило.
  Після цього ми йшли в табір. В своїх кімнатах діти розмовляли по телефону  з батьками, бо за режимом дня вони могли розмовляти в період з 12.10-12.40 та увечері 18.10-18.45.
В альтанці ми обговорювали правила поведінки в таборі, бо деякі діти порушували їх(бійка).
  Увечері був конкурс для вожатих, де нас підтримували діти. А після конкурсу діти підходили і обіймали, казали, що я була найкраща вожата. Хоч і пройшло декілька днів, але все ж таки діти почали звикати до вожатої та вихователя.



День третій: Відкриття 4-ої зміни
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготовка до відкриття зміни;
3. Створити умови для згуртовування дітей в колектив;

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Підготовка до флешмобу;
2. Гра " У кого найбільш високий замок з піску"
3. Повторили правила поведінки в таборі"

Коротко про сьогоднішній день в таборі:
День почався з гарного настрою дітей. Після сніданку була генеральна репетиція до відкриття зміни. Після цього ми ходили до моря, де діти грали один з одним. Діти стали більш комунікабельні, сформувались групи за інтересами, але діти постійно обєднуються, формується колектив.
  Під час того, як йдемо на пляж або з пляжу, дітям подобається повторювати кричалки усім разом.
  Після того як прийшли, діти дзвонять своїм рідним і тиха годинна.  Після цього ми знову зібрались в альтанці, обговорювали о культурі поведінки в колективі, о культурі мови. Також була проведена індивідуальна бесіда з однією дитиною.
   Увечері було відриття 4-ої зміни. Діти з захватом дивились концерт.


День четвертий: ДНГ "Ми талановиті"
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготуватись до ДНГ;
3. Створити умови для згуртовування загону.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Спортивні ігри;
2. День дружби;
3. Бесіда про правила поведінки в таборі.

Коротко про сьогоднішній день в таборі:
Діти ще не дуже добре прибирають свої речі, але реагують на зауваження і намагаються виправитись. Зранку не у всіх дітей був гарний настрій, але впродовж дня він змінився на кращий.    На пляжі ми повторювали захист загонового кутка, грали разом, були такі діти, які взагалі не хотіли ні во що грати. Ці діти допомагали мені : вирізали, клеїли, писали. Я намагалась помаксимуму зацікавити дітей. 
   На тихій годині деякі діти допомагали мені прикрашати загоновий куток, і в цей час вони мені розповідали чи подоєбаться їм в таборі, чого вони б хотіли.
  Увечері я проводила ДНГ, який назвала "Острів талантів". Діти з задоволенням приймали участь, але були порушники тиші. Після цього ми збирались на трибуні дружби, де були конкурси, пісні, а потім дискотека.




День п'ятий: Захист загонового кутка

Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Закінчити прикрашати загоновий куток;
3. Створити дружню атмосферу.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Мультяшні ігри;
2. Пляжні ігри;

Коротко про сьогоднішній день в таборі:
 Сьогоднішнє утро було теплим, діти були в гарному настрої. На зарядку вони не хотіли йти, але я їм сказала, що хто краще зробить фізичні вправи, той і буде купатись в 4-ій десятці. Діти були зацікавлені, тому намагались бути умничками.
  На морі ми вже починали готуватись до фестивалю. В цей день на пляжі були змагання для дітей, які грають в шахи та шашки. І наш отряд МОЛОДЦІ! Діти посідали першу, друге місця. Після того як прийшли до табору, діти розмовляли з батьками по телефону за режимом дня.
  Увечері був захист загонового кутка. Ми всі дуже хвилювались, адже хотіли зайняти одне з найкращих місць. Ми готувались, допомагали один одному. Девіз діти постійно повторювали.  По захисту загонового кутка ми зайняли перше місце, шкода, що не Гран-Прі. Але діти були задоволені і такому місцю.










День шостий: Конкурсна програма
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготуватись до конкурсної програми;
3. Підтримувати позитивний заряд дітей.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Розмова з психологом;
2. Пляжні ігри;
3. Спортивні ігри.
Коротко про сьогоднішній день в таборі:
День видався сонячним і діти з самого ранку були в гарному настрої. День починався як звичайно за розкладом. Діти швидко і дуже добре повбирали у своїх кімнатах. Після їдальні ми йшли на море. Під час того як ми йдемо табором на море, всі загони повторюють організовано кричалки.
  На морі ми грали в м'яч , шахи, шашки. Ті хто не грали , розмовляли зі мною. Діти ділилися своїми враженнями перебування в таборі. Деякі діти закопували один одного в пісок. Також я відбирала 12 дітей для конкурсу на вечір, багато хто хотів, але ми змогли визначитись.
  Після пляжу діти за розкладом розмовляли з батьками по телефону. На тихій годині деякі хлопці і дівчата не поводили себе добре, тому були покарані купанням.
  Увечері були конкурси, ми підтримували один одного, вболівали, і це згуртувало дітей. Був один порушник, то він знаходився постійно поряд зі мною. Після дискотеки з цим порушником була проведена індивідуальна бесіда з приводу його поведінки.




День сьомий: Спорт на смузі
 Ось і настав у меня вихідний. Діти мені  побажали хорошого відпочинку і жартома сказали, щоб я відпочила від них.
  Я вперше побувала в місті Бердянськ. 
  Увечері діти зі мною ділились як пройшов їх день, які були конкурси, і в кінці додали, що я краща вожата. 

День восьмий: ДНГ
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Репетирувати танець до фестивалю;
3. Підтримувати атмосферу колектива в загоні.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Провести бесіду з дітьми з приводу поведінки в таборі.
2. Спортивні ігри;
3. Конкурси на пляжі серед хлопців та дівчат.

Коротко про сьогоднішній день в таборі:
Дітям було дуже важко прокидатись на зарядку, але все ж таки ми змогли подолати це почуття. План дня змінився і тому в цей день у нас не було ДНГ,а замість цього ввечері ми репетирували, а потім було кіно.
     Після їдальні ми зібрались у альтанці, де повторили правила поведінки у воді, була знова проведена індивідуальна бесіда з двома хлопцями. У альтанці я з дітьми повторила кричалки, наш девіз, грали всі в крокодила. Їм було це цікаво, я з ними також приймала в цьому участь.
Потім ми пішли на море, де постійно репетирували танець до фестивалю. Потім трошки пограли і всі пішли до табору. 
      За розкладом вони розмовляли з батьками по телефону. За весь час перебування в таборі діти дуже добре потоваришували один з одним в своїх кімнатах. На тихій годині дуже важко було вкласти дітей спати.
   Увечері були репетиції до фестивалю, діти вже потрошку нервували, щоб нічого не забути. Після репетицій ми пішли дивитись кіно. Вони себе поводили тихо, з захватом дивились мультфільм.








День дев'ятий: Фестиваль" Місячний берег"
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Створити умови для підтримування гарного  настрою дітей;
3. Підготуватись до фестивалю.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Гарна посмішка 7-го загону;
2. Спортивні ігри;
3. Найбільш тиха кімната  в загоні. 
Коротко про сьогоднішній день в таборі:
  Діти прокинулись з хорошим настроєм. Вони з задоволенням пішли на зарядку. Після їдальні кожен загін репетирував свій номер. Після цього ми пішли на море, де також репетирували, а потім діти допомагали меня вирізати, клеїти, деякі діти грали. Всі були чимось зайняті.
  Діти були сьогодні дуже активні, тому приходилось прикрикувати на них, щоб вони заспокоїлись. Також на пляжі були змагання у дівчат-віджимання, і наша дівчинка зайняла перше місце серед молодших загонів. Всі ті, хто не приймав участь, вболівали за наших дівчат. 
   Після пляжу було проведено знову індивідуальну бесіду з деякими хлопцями. На тихій годині діти всі спали, бо на пляжі вони були дуже активні.
  Увечері всі хвилювались, допомагали один одному готуватись до фестивалю. Ми діяли всі як дружній колектив. 
  




День десятий:  Стартінейджер
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготовка до стартінейджеру;
3. Підтримувати товариський дух в загоні.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Підготовка до стартінейджеру;
2. Бесіди стосовно поведінки в таборі;
3. Гра "Хто побудує щось оригинільне з піска"
Коротко про сьогоднішній день в таборі:
Погода була з самого ранку пасмурна. Дуже важко було підняти дівчат. Вони настільки виснажуються за день, що ранкова зарядка це просто випробування для моїх "красунь". Після сніданку ми пішли до альтанки, де обговорили наступний вечірній конкурс "Стартінейджер". Діти активно пропонували свої ідеї, потім ми повторили кричалки, девіз нашого загону і потім пішли на море. Ми виїджали до міста. А саме до Неону. Це була екскурсія. Було важко контролювати за дітьми бо вони не хотіли слухати екскурсовода, а йшли туди куди їм хотілось. Але разом з вихователем ми змогли їх зацікавити.
  Впродовж всього дня панувала дружня атмосфера в загоні. Діти чекали вечірній захід, їм було дуже цікаво.
 Після тихої години мені стало зле, я була в мед. пункті. На жаль, я не була на цьому заході, мене змінили, але діти були дуже раді, казали , що їм дуже сподобалось.
   Діти з нашого загону були краби. Перед початком їх обличчя розмальовували червоною фарбою, і це їм дуже сподобалось. Були різні конкурси . Діти разом з вожатою виконували їх. 









     

День одинадцятий: Битва хорів
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготовитись до битви хорів;
3. Підтримувати дружелюбність в колективі, позитивний настрій дітей.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Рухливі ігри на пляжі;
2. День посмішки;
3. Гра "Хто більше".
Коротко про сьогоднішній день в таборі:

 День розпочасвя з сонечка, але я змогла приступити до своїх обов'язків лише після обіду із-за самопочуття. Зі слів дітей та вихователя я зрозуміла, що наш загін зайняв останнє місце. Всі були засмучені, але я їх простимулювала тим, що в нас ще буде декілька великих конкурсів, тому ми повинні зібратись однією командою. 
 Впродовж дня діти були як одна велика сім'я. Були і декілька порушників, але все обійшлось добре. В обід до дівчат приходив психолог: розмовляла з ними, проводили тести, малювали. У висновку сказала, что серед дівчат панує дружня атмосфера.
  Увечері ми всі збирались на трибуні дружби, де всім загоном співали пісні, були різні конкурси як для дітей, так і для вожатих.


День дванадцятий: ДНГ та фотокрос
 Сьогодні я знову вихідна.  Оскільки фотокрос роблять всі загони, то і для вожатих, які були вихідні, також було завдання. Вожаті мали зробити фотокрос. Сенс цього фотокросу: було дано перелік теми і на ці теми зробити фотографії. Поспілкувавшись з вожатим, який працював в цей день на моєму загоні, то він сказав, що діти стали більш слухняні, працюють як один колектив.
       Це фотографія з ДНГ:


Вожацький фотоквест:





 На вечірній захід  я допомагала вже :




День тринадцятий: Підведення ітогів фотоквеста. Кіно
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Вивчити з дітьми пісню до наступного конкурсу;
3. Налагодити відносини двох дітей-порушників.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Репетиція нового танцю;
2. Гра "Хто більш тихий :дівчата чи хлопці";
3. Збори в альтанці з приводу поведінки в таборі.
Коротко про сьогоднішній день в таборі:
 День почався активно у дітей. Наш загін сьогодні їздив до музею, діти були цьому раді. Перед від'їздом до музею ми їм нагадали правила поведінки в музеї, в автобусі, на дорозі. Атмосфера в загоні панувала дружня, але все ж таки одного порушника довелось водити за руку в музеї, бо він то дрався, то вщипне когось. Розмови на нього не впливали, то пришлось прийняти такі міри.
    Коли ми вже приїхали, то діти поговорили з батьками по телефону і лягали спати.
  Потім ми пішли на море, де грали в м'яч, шахи,  шашки. Деякі діти ділилися своїми таємницями, хтось -враженням від лагеря.
   Увечері всі отряди збирались в клубі для підведення підсумків фотоквеста та кіно. Діти поводили себе спокійно.


День чотирнадцятий: День іменинника «Від щирого серця!». Танцювальний флешмоб «Вітаємо тих, хто народився в серпні»
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготувати костюми до вечірнього заходу;
3. Створити умови для згуртованості загону;
4. Почати готуватись до захисту вігвама.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Підготовка до вечірнього заходу;
2. Спортивні ігри;
3. Інтелектуальні ігри.
Коротко про сьогоднішній день в таборі:

  Зранку було складно розбудити дітей на зарядку. Весь ранок діти були неуважними. Після сніданку ми зібрались в альтанці, щоб обговорити сьогоднішній день. Ми повторили пісню для іменинника. Після того як оголосила, що ми сьогодні йдемо до дельфінарію, то діти були у хорошому настрої. 
  На пляжі ми повторювали танець, повторювали пісню до Дня Народження, обговорювали за вігвам: як його можна прикрасити, із чого зробити , як краще і тд. Діти всі були зайняті, нікому не було сумно.
 В кінці тихої години ми почали вже збиратись до дельфінарію. До дельфінрію діти йшли строєм,слухались вожату та вихователя. В дельфінарії діти поводили себе тихо, з задоволенням дивились шоу. Після того як ми прийшли в табір, відразу вітали іменинніків. Наш загін отимав лайк за те, що голосніш усіх проспівав пісеньку.
  На вечірнім пляжі ми репетирували танець, займались підготовкою до вігвама: рисували, вирізали. Були порушники поведінки, тому з ними була проведена індивідуальна бесіда. Всі останні діти були зайняті.
   Увечері всі діи хвилювались знов, щоб дуже добре виступити, після цього ми співали пісні на трибуні дружби, танцювали. Але постійно доводилось їх піднімати з місць, змушувати танцювати та співати. Після цього дискотека і спати.





День п'ятнадцятий: Захист вігвама. Конкурсно-розважальна програма«О, текірі Томба!»
Завдання на день: 
1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготуватись до захисту вігвама;
3. Створити дружню атмосферу для дітей;
4Підготувати дітей до вечірнього заходу.

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Бесіда з правили поведінки в таборі, в морі;
2. Розмова з психологом;
3. Гра " Хто більше всього вгадає мультфільм".
Коротко про сьогоднішній день в таборі:
    З самого ранку діти були активні.Після сніданку ми пішли на пляж , де всі разом прикрашали вігвам. Діти допомагалимені та вихователю. Кожен із дітей був зайнятий, ми працювали як одна сім'я. Пепед тим як йти на пляж, ми розмалювали обличчя дітям, їм це дуже сподобалось. Назва нашого вігвама Тук -тук, девіз: "сиди, я сам открою"
     Ми готували захист вігвама, то деякі діти повторювали, репетирували. І ми зайняли перше місце.
    Після моря діти в своїх кімнатах розмовляли з батьками. На тихій годині було важко з ними справитись.
    Увечері була конкурсна програма, на яку дітям ми знов розмальовували обличчя. Це їм дуже подобалось. Діти з задоволенням приймали участь в конкурсах, а всі останні вболівали активно. День пройшов тихо та спокійно, в загоні панувала дружня атмосфера.
   


День шістнадцятий: Закриття МОЇ "Спортивна палітра"
   Завдання на день: 

1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготуватись до закриття;
3. Створити умови для згуртовування дітей;

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Бесіда з правили поведінки в таборі, в морі;
2. Відвідування комп'ютерного класу;
3. Спортивні ігри.
Коротко про сьогоднішній день в таборі:
  Ранок почався дуже добре та активно. Діти вже навчились прибирати за собою в кімнатах, окрім деяких ще дітей. Після сніданку ми зібрались в альтанці, де повторювали кричалки, девіз загону, обговорювали кому що більше сподобалось на цій зміні. Після цього ми пішли на море. Діти бавились, грали в м'яч, грали в шахи та шашки. Хто не хотів нічим таким займатись, то я була з ними і розповідала різні історії. Був один хлопець за яким постійно потрібно було наглядати, щоб він нічого не зробив поганого нікому.
    Після того як діти пришли до  табору, вони порозмовляли з батьками по телефону і дуже тихо себе вели на тихій годині.
   Увечері ми повторювали назву,девіз загону перед початком закриття. Діти на лінійці себе вели не дуже добре. Багатьох з табору нагороджували , коли нагороджували з нашого загону, то ми всі активно підтримували цих дітей. А ще більш діти зраділи, коли дізнались , що ми зайняли перше місце серед молодших загонів за підсумком всіх спортивних змагань. Після цього ми всі знов зібрались на трибуні дружби, де співали,танцювали, а потім була дискотека.






День сімнадцятий: На пляжі "Зберу ракушки мамі". Кіно.
 Завдання на день: 

1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготуватись до закриття;
3. Створити умови для згуртовування дітей;

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Бесіда з правили поведінки в таборі, в морі;
2. Відвідування комп'ютерного класу;
3. Спортивні ігри.
Коротко про сьогоднішній день в таборі:

День починався не дуже радісно, бо деяким дітям вночі було погано. Але з дітьми вже все добре. Після сніданкуми зібрались в альтанці. В загоні переважала дружня атмосфера. Діти дуже зраділи, коли узнали , що після обіду йдемо до зоопарку. Я з вихователем розповіли правила поведінки в зоопарку, на дорозі. Ми повторили  девіз загону, кричалки, пісні.
Після цього пішли до моря, де з більшістю дітей я спілкувалась. Вони відкрито, щиро розповідали про свої історії, таємниці. Деякі діти  грали в м'яч з іншим загоном, в шахи та шашки.
Після обіду ми пішли в зоопарк. Діти вели себе дуже добре. Похід в зоопарк пройшов без конфліктів. 
 Увечері ми всі зібрались у кінозалі, де дивились мультфільм. Під час перегляду кіно виходили по одному загону і повторювали свій номер на закриття.
 Взагалі, день пройшов добре, без різних ускладнень.







День вісімнадцятий: Закриття 4-ої зміни "З Україною в серці" Завдання на день: 

1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Підготуватись до закриття;
3. Створити умови для згуртовування дітей;

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Бесіда з правили поведінки в таборі, в морі;
2. Відвідування комп'ютерного класу;
3. Спортивні ігри.
Коротко про сьогоднішній день в таборі:

День почався сонячним. Діти був гарному настрої, але дисципліна зранку була жахлива, мабуть, що скоро вже їдемо додому. Після сніданку у кожного загону була репетиція до вечірнього заходу. Дітей все ж таки змогла організувати, заспокоїти.
Після цього ми пішли до моря, де відпочивали, грали. Активний порушник нашого загону був постійно біля мене. 
Увечері було закриття зміни. На цьому заході нагороджували кожний загін кубками та солодощами. Нагороджували активістів кожного загону. Діти знову почали порушувати дисципліну. Після нагороджень ми дивились на виступи кожного загону, після чого пішли на вогнище. На вогнищі ми співали, повторювали різні кричалки, в кінці були гарні салюти. На завершення була остання дискотека.



День дев'ятнадцятий: Прощальні обійми
 Завдання на день: 

1. Дотримання режиму дня в таборі;
2. Операція "Чемодан";
3. Створити умови для згуртовування дітей;

Заходи, проведені в загоні протягом дня:

1. Бесіда з правили поведінки в таборі, в морі;
2. Збирання речей додому, чемодану;
3. Спортивні ігри.
4. Інтелектуальні ігри.
Коротко про сьогоднішній день в таборі:
    І осі, прокинувшись, діти були у гарному настрої. Вони вже скучили за батьками. Зранку була лінійка, посвячена Дню незаложності України. Після сніданку ми йшли всі на море. Оскільки вода була холодна, то ніхто не купався. Було лише Прощання з морем. На пляжі діти здебільшого сиділи біля мене та ділились своїми враженнями з приводу табору: що їм сподобалось, що ні, чи хочуть вони ще раз приїхати до цього табору.
   Після тихої години діти вже збирали чемодани. Всі діти допомагали один одному. В загоні панувала дружня атмосфера. Після вечері ми стояли всі на трибунах дружби і ждали автобус. Поки старші загони від'їджали , діджей включив музику і ми танцювали. Діти були сумні, вони вже звикли до нас і не хотіли їхати. Потім ми приїхали до поїзда і відразу лягли спати, бо відправка була в 22.15.

Комментариев нет:

Отправить комментарий