Виховний захід

Острів талантів

Тема: Острів талантів
Мета: 
виховати любов до активного способу життя, виявити здібності дітей, розвити лідерські якості.
Обладнання: кольорова крейда, карандаші, фломастери, фарби, листи А4, музика, спеціальна фломастери, якими можна малювати на обличчі.
Учасники:  діти  віком 8-10 років у кількості 35 чоловік. Журі-представник адміністрації табору та культорганізатори.
Місце проведення: бесідка на території ДОК "Криворізький гірник"
Дата проведення: 09.08.2017
Тривалість проведення: 40 хвилин.


Хід заходу:
Організаційна частина:
 Талант — це здібності природні,
Обдарування, справжній хист.
Хоч ти не бачиш їх сьогодні,
Бо ще малий на вік і зріст,
Та є в тобі обдарування,
Вони у кожного з нас є.
Лише потрібне намагання
Знайти в своїй душі своє.
Ну, щось таке, що серцю миле,
Що ти робив би день і ніч.
І був від цього ти на крилах,
Й завжди б летів зорі навстріч.
Це може бути що завгодно:

Малюнок, пісня чи шиття.


Вступне слово вожатого:
 - Добрий день, діти!  А ви були колись на острові?
- (діти віповідають). 
- А чи знаєте ви що це таке?  
- (відповідають діти).
- Сьогоді ми матимемо можливість побувати на трьох островах: Острів танцю, Музичний острів та Острів пензликів. Для того, щоб  перейти з одного острова на інший потрібно виконати певне завдання. Ви зараз розділитеся на дві команди, і та команда , яка краще впорається зі завданням , отримає лайк. А , щоб ніхто не забув , якій команді поставили лайк, я вам буду малювати серця на ваших щічках. Також можна буде отримати лайк за те, що команда поводе себе тихо та організовано. У кінці команда, яка переможе, отримує дипломи та медалі. Чи є у вас ще запитання?
- діти відповідають.
 Презентація команд:
 Зараз кожна команда повинна придумати за декілька хвилин назву та девіз.
 І так перша команда це Динаміт, девіз
  Мы ребята классные, 
  Мы- взрывоопасные,
  Кто сегодня победит?
  Ну конечно-Динамит!
Назва  другої команди- Спінери:
   Мы яркие и быстрые,
   Как наши спиннеры.
Гра: 
 - І так перший наш острів це- острів Танців. На цьому острові я буду показувати кожній команді окремо танець, і та  команда , у якій краще всього буде виходити , отримає лайк. А , щоб судити, мені допоможе вихователь.
( Спочатку перша команда повторює за мною танець під пісню, а потім інша. Після цього визначаємо яка команда була краща)


( перехід на інший острів)
- Тепер ми на музичному острові. Перша група повинна підготувати пісню, в якій згадується про дружбу. Друга група повинна підготувати пісню , з будь-якої пісні. 
( кожна група співає цю пісню і у кого вийде, тому і лайк.)
- І ось ми на острові пензликів. Ви повинні кожен окремо намалювати рисунок того, що ви бачили. 
( У тієї групи , якої більше лайків , та і перемогла. Нагороджуємо грамотами та медалями)
- У нас були активні вболівальники , тому вони отримують солодощі. І ось наша подорож завершується. Всім дякую за увагу.
Самоаналіз виховного заходу:

    Дана тема була обрана для того, щоб діти могли розкрити свої таланти, оскільки вони соромляться розповідати і таким чином я зможу це виявити. Окрім цього, можна буде виявити хто лідер, викликати змагальний дух.
   Захід, який я проводила, відноситься до змагання. Виконувала згідно сценарія. Діти брали активну участь, оскільки стимулом їх було це грамоти та медалі в кінці змагань.
  Всі діти приймали участь, окрім семи учнів. Вони сказали, що їм це не цікаво і взагалі нічого не будуть робити. Тому вони були вболівальниками, і той хто буде активним отримає приз. На цих семи дітей це подіяло і вони намагались виконати свої обов'язки. Всі останні діти виконували завдання з задоволенням. Були і порушники тиші, але я змогла впоратись з цим також. В кінці заходу, коли діти вже малювали малюнки, вони підходили хвалились своїми шедеврами, розповідали, що вони зобразили.
    Якщо б я проводила цей захід ще раз, то хотілось б побільше місця. Тому що біля бесідки не дуже багато місця, а грати в  такій кількості дітей було важко .

Комментариев нет:

Отправить комментарий