понедельник, 26 февраля 2018 г.

Понеділок - день важкий, як кажуть. З сьогоднішнього я замінювала класного керівника. Це було з одного боку і цікаво, і  страшно. Я повинна була контролювати їх поведінку, що вони роблять, щоб вони нічого поганого не зробили.
  Сьогодні відвідала урок з фізики в своєму класі. Прийшовши до класу вчитель провів організаційний момент у формі бесіди. На наступному етапі вчитель пояснив чим вони будуть займатись, що їх очікує, і який буде результат.  Оголосив тему уроку та почав пояснення матеріалу з історії. Робив зауваження з приводу поведінки, але при цьому деякі продовжували поводити себе шумно. Матеріал викладав доступно, при цьому намагався пов'язати із життям. Для того, щоб краще сприймалась інформація, вчитель викладав матеріал у вигляді схеми та декількох таблиць. Увага учнів під час пояснення нової теми зосереджена. В кінці уроку вчитель наголосив, що даний матеріал буде перевіряти на наступному уроці, тому повинні все вивчити.Зробивши підсумки, урок був закінчен.
  Також провела урок алгебри у своєму класі. Почала урок з мотивації: сьогодні в кінці уроку буде невелика самостійна робота для того, щоб зрозуміти, де учні помиляються, зрозуміти типові помилки, які виникають труднощі, тому вони повинні бути зосередженими, запитувати при розв'язуванні завдань. Оскільки завдання на самост. роботу були схожі, тому повинно було не важко їм впоратись з цією роботою. Половину уроку ми розв'язували завдання, наголошуючи на помилки, якщо допускав учень. Контролювала записи учнів і в зошиті. Після цього провела самост. роботу. Мета уроку була досягнута.

Комментариев нет:

Отправить комментарий