Інтерактивні дошки
мають більший потенціал розкриття теми уроку, ніж проста дошка та
навіть комп'ютер з проектором. Але отримати максимальну користь від
використання інтерактивної дошки можна тільки грамотно спланувавши урок,
приготувавши відповідні матеріали.
Переваги використання інтерактивних дошок:
- економія часу на
заняттях за рахунок часткової відмови від малювання схем, діаграм і
конспектування. Кожний студент одержує можливість після закінчення
заняття одержати файл з його записом, який можна продивитися на
комп’ютері в будь-якому режимі. При цьому доступні не лише запропоновані
викладачем ілюстрації і записи, а й правильно відтворюється
послідовність дій на дошці.
- підвищення ефективності подачі навчального матеріалу.
Поєднання інтерактивної дошки з мультимедійним проектором дозволяє
розв’язати низку завдань підвищення якості навчального процесу.
Мультимедійний проектор виводить на поверхню інтерактивної дошки
заздалегідь підібране фонове слайд шоу. Акустичні системи створюють в
аудиторії потрібний фоновий звук, а викладачу залишається потурбуватися
про змістовну частину матеріалу – писати або малювати на інтерактивній
дошці (на будь-якому фоні). За силою і глибиною впливу на аудиторію
грамотно побудоване заняття з використанням комп’ютера й інтерактивної
дошки та мультипроектора може порівнятися з кіно і театром. Проте від
викладача для цього знадобляться режисерські знання і навички.
- сприяє
організації під час групової роботи (або групових ігор) навичок, які
принципово важливі для успішної діяльності в багатьох галузях.
Тут потрібне гнучке програмне забезпечення і, бажано, інтерактивна
дошка, заснована на аналого-резистивній технології, щоб студенти мали
можливість писати і малювати пальцем, не думаючи про те, як поділити
між собою електронні маркери.
- допомагє в організації зворотного зв’язку і забезпечують нелінійність викладу навчального матеріалу.Робота
з різною аудиторією дозволяє здійснити не лише навчання в
інтерактивному режимі (відхід від лінійності подачі матеріалу із
зворотним зв’язком), а й іммерсивність (ефект присутності різної
аудиторії) навчального заняття. Використання мультимедіа, зокрема,
мультимедійної презентації яка має інструменти управління, котрі
дозволяють створювати проблемну ситуацію і підтримувати діалоговий режим
роботи. Вивчення нового матеріалу дозволяє викладачу підтримувати
евристичну бесіду та її високий темп.
- дозволяє відразу контролювати роботу студентів і закріплювати навчальний матеріал, проводячи опитування та контрольні роботи.
- підвищує зацікавленість студентів у навчанні. Слід зазначити, що викладачі, які використовують інтерактивну дошку на заняттях і володіють методикою її застосування, відзначають, що студенти, які раніше не виявляли особливого інтересу до навчання, нині з інтересом працюють. Цей стимул важливий як для студентів, так і для викладачів. Низька успішність часто пояснюється неуважністю, причина якої – в незацікавленості студентів традиційним веденням заняття, яка виникає у використанні тільки статичної проекції. Використовуючи інтерактивну дошку, можна привернути увагу студентів до заняття, більш вільно проводити його, не відволікаючись на налагодження комп’ютера, підтримувати спілкування студентів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий