среда, 21 февраля 2018 г.

Сьогодні я дуже хвилювалась , оскільки в мене перший відкритий урок. До мене на урок прийшов керівник та мої колеги - студенти. Тема уроку :" Лінійні рівняння з двома змінними". Розпочала урок з того, що оголосила , що після уроку я зберу зошити для перевірки домашнього завдання. На мультимедійній дошці заздалегідь були підготовлені завдання для перевірки знань з попередньої теми. Як виконали учні завдання в зошиті, то виходили по одному і з'єднували. Для того, щоб перейти до нової теми, я використала життєві ситуації, які дітям дуже сподобались. Учні поводили себе тихо та уважно слухали. Активно приймали участь в розв'язуванні прикладів. В середині уроку я провела фізкультхвилинку, пов'язуючи її також з математикою. Всім сподобалось, навіть керівнику та студентам. Також використовувала програму GeoGebra. Хотіла показати можливості мультимедійної дошки. В кінці уроку підвела підсумки, звертаючи увагу на те , що вони дізнались, що було цікавого та які виникали труднощі. І зібрала зошити для перевірки домашнього завдання.

  Потім я допомогала класному керівнику, тому не мала змоги відвідати уроки інших студентів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий