вторник, 27 февраля 2018 г.

На першому уроці я проводила урок геометрії. Прийшла перевіряти урок керівник мій Крамаренко Тетяна Григорівна. Розпочала свій урок з організаційного моменту: з епіграфу та розшифрування слова урок :
У- успішність
Р-радість
О-обдарованість
У- компетентність.
 Провела фронтальне опитування за попередні теми і при цьому пригадуючи, оскільки той матеріал ми повинні будемо використовувати сьогодні на уроці. Потім перейшла до нової теми : "Сума кутів трикутника". Ми доводили теореми, я викликала учнів за побажанням довести і при цьому отримати дуже високий бал. Після доведення декількох теорем ми розв'язували задачі на застосування даної теорії. Учням було спочатку важко, але навідними питаннями я їм допомогала. Учні активну участь приймали як при доведенні , так і при розв'язуванні. В кінці уроку ми підвели підсумки, виставила оцінки та записали домашнє завдання . Мета уроку була досягнута.
  Також мала змогу відвідати урок своєї колеги Аліни Танцюри. Розпочала свій урок з перевірки домашнього завдання: учні диктували їй відповіді по одному, а вона звіряла. Потім роздала завдання для самостійної роботи на спеціальних кольорових картках, на якому було написано ім'я кожного учня. Це учням дуже сподобалося. Під час написання роботи Аліна Думитрівна слідкувала за учнями, поведінкою, робила деяким зауваження. Після цього вчитель розв'язувала разом з учнями. Наприклад, розв'язування задачі: один учень записує умову, іншого викликає для того, щоб розв'язував. Іншим дала індивідуальне завдання для більш сильних учнів. Таким чином всі учні були. Вчитель давала різнорівневі завдання. В кінці уроку вчитель задала домашнє завдання і подякувала за урок.



Комментариев нет:

Отправить комментарий