четверг, 8 февраля 2018 г.

Прийшовши до класу , діти всі посміхались , вітались, і настрій аж покращився.
  Урок геометрії в 7-А класі. Розпочала урок Антоніна Іванівна з того, що шляхом бесіди пригадала тему , яку вони вивчають, пригадали теореми. Змотивувала учнів тим, що зможе поставити хорошу оцінку тим, хто буде добре працювати на уроці. Учні були активними під час уроку, вчитель робила іноді зауваження з приводу поведінки. На уроці спочатку Антоніна Іванівна разом з учнями пригадали властивості попередні теореми , які вивчали, а потім схематично позначали які теореми можна віднести до ознак і які до властивостей. Увага учнів зосереджена, всі активно приймають участь. За допомогою бесіди вчитель перейшов до нової теми. Після пояснення теми учні розв'язували задачі. Всі також працювали активно, оскільки хто перший розв'яже , той і зароблює собі по балу. В кінці уроку вчитель підвела підсумки стосовно уроку, теми яку вивчали, і виставила оцінки.


  Урок алгебри у 8-В класі. Початок уроку Світлана Миколаївна розпочала з фронтального опитування за минулий урок: що таке система, нерівності і тд. Учні зосередили свою увагу таким чином. Перевіривши наявність домашнього завдання , вчитель перейшла до нової теми.  Світлана Миколаївна використовувала індуктивний метод навчання: розв'язала разом з класом приклад і на основі ходу дій склали алгоритм розв'язування систем нерівностей. Під час уроку Світлана Миколаївна іноді робила зауваження, оскільки учні намагались не порушувати тишу. Потім вчитель викликала учнів до дошки, а всі останні на місці розв'язували, також учні на місцях перевіряли одночасно і учня , який стояв біля дошки. Коли учні самостійно розв'язували приклади в зошитах, то вчитель ходив і перевіряв.


  Також мала змогу відвідати сьогодні урок математики в 5-Г класі. Мені дуже цікаво було спостерігати за методикою викладання математики у такому класі, як потрібно поводити себе з дітьми. Вчитель на початку уроку задає домашнє завдання. Потім відразу переходить до фронтального опитування , увага учнів на початку уроку була розсіяна, а потім стала зосередженою. Потім вчитель разом з учнями розв'язали задачу, всі працювали активно, після чого Наталія Володимирівна задала самостійно розв'язати задачу, яку була подібною до попередньої, тому труднощів не виникло. Під час того, коли клас розв'язував задачу, вчитель ходила і контролювала. Деяким учням робила зауваження. Потім вчитель розв'язувала з учнями задачі, при цьому привертала увагу за допогою інтонації на головне. Мета уроку була досягнута.



  Сьогоднішній день був насиченим, сподіваюсь, що завтра також буде таким цікавим.

Комментариев нет:

Отправить комментарий